خرید مخزن آب پلی اتیلن در آذربایجان شرقی (تبریز)

نویسنده : پویا حیدرپور
بروز رسانی : دی 1402
خرید مخزن آب پلی اتیلن در استان آذربایجان شرقی

برای خرید مخزن آب پلی اتیلن در آذربایجان شرقی در بازار این استان کار پیچیده‌ای نیست، اما تشخیص مخزن مناسب و به طور کلی تانکر پلاستیکی پلی اتیلن با توجه به کاربردهای متفاوت آن، از جمله سوالاتی است که در حین خرید ممکن است ذهن خریداران را به خود درگیر کند. انتخاب بهترین مخزن آب پلی اتیلن در استان آذربایجان شرقی و اینکه از کجا باید این تانکرهای پلاستیکی را تهیه کنیم؟

کندوان

خرید مخزن آب کندوان

مخزن آب پلی اتیلن چیست؟

مخزن آب پلی اتیلن از پلاستیک با چگالی بالا (HDPE) ساخته شده است و برای ذخیره سازی آب و دیگر مواد استفاده می‌شود. این تانکرهای آب پلاستیکی، در زمینه‌های مختلف کاربرد دارند و نسبت به موقعیت مکانی که قرار است از آنها استفاده شود، در طرح و شکل‌های مختلفی تولید می‌شوند. منبع‌های آب پلاستیکی، از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند و در حال حاضر، جایگزین بسیار مناسبی برای مخازن فلزی و استیل به حساب می‌آیند، ضمن اینکه خواص مختلفی مانند آنتی باکتریال نیز دارند.

انواع مخازن آب پلی اتیلن

مخزن آب پلی اتیلن در صنایع مختلف کاربرد دارد و به دلیل قابلیت‌های مختلف در زمان تولید، می‌تواند در اشکال مختلف و تعداد لایه‌های مختلف ساخته شود. این تانکر آب پلاستیکی نسبت به کاربرد مورد نظر در زمین‌های زراعی، ساختمان‌های مسکونی و اداری، زیر زمین و به صورت هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این مخازن پلاستیکی یا پلی اتیلنی که با نام های منبع آب پلاستیکی و تانکر آب پلاستیکی نیز شناخته می‌شوند، معمولا برای مصارف خانگی در آپارتمان‌ها نصب می شوند و یا در صنعت ساختمان، کشاورزی، غذایی، دارویی و صنایع شیمیایی به منظور ذخیره سازی و حمل و نقل آب یا دیگر مایعات مورد استفاده قرار می گیرند.

سد ستارخان

خرید مخزن در آذربایجان شرقی

وضعیت آب در استان آذربایجان شرقی

آذربایجان شرقی با ارمنستان هم مرز است و یکی از شهرهای پر جمعیت ایران به شمار می‌رود. در سال گذشته، متوسط بارندگی در استان آذربایجان شرقی به ۳۰۰ میلی لیتر هم نرسیده است. اخبار آب و هوای این استان، خبر از امکان ایجاد خشکسالی در سال‌های آینده را می‌دهد و این موضوع را می‌توان در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با هشتگ “من مراقب آب هستم” به خوبی متوجه شد. در حال حاضر یکی از روش‌های مقابله با کم آبی، استفاده از مخازن آب پلی اتیلن است که راهکاری نوین برای حل مشکل آب به حساب می‌آید و استان آذربایجان شرقی هم از این قائله مستثنی نیست.

خرید مخزن مناسب در استان آذربایجان شرقی

از جمله صنایع پرکاربرد در استان آذربایجان، کارگاه‌های صنایع دستی هستند که در برخی از آنها مصرف آب نیاز به مدیریت و کنترل دارد. مخزن آب پلاستیکی مناسب برای استان آذربایجان می‌تواند نسبت به موقعیت مکانی که برای آن تعیین کردید و حجم مورد نظر انتخاب شود و در محل نصب شود. برای ارتباط با نمایندگان شرکت تهران پلیمر یارا در استان آذربایجان شرقی، می‌توانید با شماره تماس 02635700 در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
به اشتراک بگذارید :
Telegram
WhatsApp
Eitaa
Soroush
Short Link
تیم تحریریه تهران پلیمر یارا

این تیم ، متشکل از نویسندگان باتجربه و متخصص در صنعت پلیمر است که به صورت تخصصی به نگارش مقالات و مطالب کاربردی در صنعت پلیمر و قالب گیری دورانی می پردازد. در مقالات خود سعی کردیم دانستنی های زیادی در خصوص انواع مخزن، منبع و وان های پلی اتیلن یا پلاستیکی آموزش دهیم.

0
نظرات خود را اینجا درج کنید
پرسش و پاسخ

مشاوره خرید

ارسال به سراسر کشور

10 سال گارانتی

15 سال خدمات پس از فروش

15 سال خدمات

تضمین بهترین کیفیت

  • مشاوره خرید

  • ارسال به سراسر کشور

  • 10 سال گارانتی

  • 15 سال خدمات پس از فروش

    15 سال خدمات

  • تضمین بهترین کیفیت

مخزن آب تهران پلیمر یارا