خرید مخزن آب پلی اتیلن در یزد

نویسنده : پویا حیدرپور
بروز رسانی : دی 1402
خرید مخزن آب پلی اتیلن در استان یزد

مخزن آب پلی اتیلن در یزد، یکی از راهکارهای مناسب و فراگیر برای رفع کمبود آب به حساب می‌آید. استان یزد با تابش نور خورشید از سمت غرب، یکی از گرم‌ترین شهرهای ایران است. با توجه به اینکه در سال گذشته، این استان به میزان قابل توجهی با افزایش مصرف آب روبرو بوده، مخزن آب پلی اتیلن در صنعت، کشاورزی و همینطور مصارف خانگی کاربرد زیادی پیدا کرده. در این قسمت، مخزن آب پلی اتیلن، انواع آن و همینطور مخزن مناسب برای استان یزد را بررسی می‌کنیم.

معماری و کمبود آب شهر یزد

یزد یکی از شهرهای قدیمی و دارای بافت سنتی است که بیش از ۲۰۰۰ سال قدمت داشته و بین رشته کوه‌های خرانق و شیر کوه قرار دارد. افزایش گرمای هوای یزد در تابستان سال جاری، عامل اصلی بالا رفتن میزان مصرف آب به صورت حداکثری در این شهر بود. طبق گزارش خبرگزاری ایرنا، رشرایط آب در این استان مطلوب نیست و صرفه‌جویی تنها راهکار برای جلوگیری از ضررهای احتمالی است. طبق این گزارش، به تازگی اعلام شده ۲۰٪ آب شرب این استان را کولرهای آبی مورد استفاده قرار داده‌اند. ضمن اینکه مصرف آب در یزد ۹٪ نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

ییلاقات

خشکسالی ییلاقات یزد

راهکارهای مختلفی برای کنترل مصرف آب در شهر یزد وجود دارد که ساده‌ترین آنها شامل مواردی از قبیل: کوتاه کردن زمان حمام، خودداری از شست و شوی خودرو با آب شرب، قرار ندادن کولر روی دور تند و حتی در زمان شستن ظروف هم باید در مصرف آب صرفه جویی کرد. اما یکی از روش‌های مناسب برای کنترل مصرف آب و همینطور پیشگیری و ذخیره سازی آب، استفاده از مخزن آب پلی اتیلن در یزد است. در ادامه درباره خرید مخزن های آب پلی اتیلن در یزد صحبت می کنیم.

مخزن آب پلاستیکی چیست؟

مخازن آب پلاستیکی، همان تانکرهای آب از جنس پلی اتیلن هستند که در شکل و اندازه‌های مختلف برای ذخیره سازی و مدیریت آب استفاده می‌شوند. جنس این مخازن از مواد آنتی باکتریال ساخته شده و بدون ایجاد جلبک و باکتری ناشی از تابش نور خورشید، آب را درون خود حفظ می‌کنند.

این مخازن مقاومت بالایی در برابر ضربه و شکنندگی دارند و در حجم و شکل‌های مختلف ساخته می‌شوند که برای موقعیت‌های مکانی مختلف، مناسب هستند. مخازن آب پلی‌تیلن همگی یکسان و یک‌اندازه نیستند و نسبت به کاربرد متقاضی و همینطور فضای مورد نیاز، متفاوت ساخته می‌شوند.

ضمن اینکه هر مخزن کاربرد منحصر به فرد خود را دارد که بسته به موقعیتی که قصد استفاده از آن را داریم، باید انتخاب شود. به طور مثال: علاوه بر ذخیره و انبار کردن، گاهی وظیفه انتقال (آب و دیگر سیالات) را نیز برآورده می‌سازد.

مجموعه امیرچخماق

خرید مخزن آب یزد

انواع مخازن آب پلی اتیلن

مخازن آب پلی‌اتیلن در انواع مختلفی ساخته می‌شوند که نسبت به ظرفیت آب، تعداد لایه‌ها، جنس و شکل متفاوت هستند. جزئیات و قیمت هر کدام از این مخازن در سایت شرکت کارخانجات تهران پلیمر یارا قرار داده شده و برای خرید مخزن آب پلی‌اتیلن در یزد می‌توانید به صورت آنلاین اقدام کنید. اما برخی از اصلی‌ترین مخازن آب پلی اتیلن را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم:

  • مخزن کشاورزی
  • مخزن صنعتی
  • مخزن هوایی
  • مخزن آتش‌نشانی
  • مخزن ساختمانی

چه مخزنی برای شما در شهر یزد مناسب است؟

همانطور که گفتیم شهر یزد از گرم‌ترین استان‌های کشور به حساب می‌آید. نور خورشید در این شهر معمولا از سمت غرب تابیده می‌شود، بنابراین طاقنماهای ساختمان‌های قدیمی و تاریخی این شهر طوری ساخته شده‌اند که از جبهه شرق خنک شوند. انتخاب جایگاه مناسب برای مخزن آب پلی‌اتیلن در زاویه مناسب‌تر، اولین گامی است که باید در شهر یزد برای نصب و راه‌اندازی مخزن آب، هوشمندانه برداشت.

گرمای حاصل از تابش نور خورشید، یکی از مسائلی است که مخازن ضخیم‌تر را می‌تواند به راه حل مناسب‌تری برای نگهداری آب تبدیل کند. به طور مثال: مخازن سه لایه پلی اتیلن به دلیل وجود یک لایه مشکی در میان لایه‌های شفاف، اجازه ورود نور آفتاب و اشعه فرابنفش را تا حدود زیادی به داخل مخزن می‌گیرد. در شرایطی که موقعیت مخزن در ساختمان‌های شهر یزد به گونه‌ای بود که امکان جلوگیری از تابش نور خورشید کم بود، می‌توان استفاده از مخزن سه لایه پلی اتیلن را گزینه بهتری برای مخزن آب پلی اتیلن در یزد در نظر گرفت.

اما به طور کلی انتخاب مخزن مناسب بسته به موقعیت مکانی و آب و هوا می‌تواند متفاوت باشد و صرفا یک شهر را نمی‌توان مبنای انتخاب مخازن آب در نظر گرفت. بنابراین با احتساب موقعیت و شرایط آب و هوای، همینطور جنس و شکل مناسب باید نسبت به خرید تانکر آب پلاستیکی اقدام کرد.

خرید مخزن آب در شهر یزد و معرفی نمایندگی‌های شهر یزد

شرکت تهران پلیمر یارا با سابقه طولانی در زمینه تولید و فروش مخزن‌های آب پلی اتیلن در یزد راه‌های زیر را برای ارتباط با نمایندگان مخصوص خود در این شهر قرار داده است.

برای مشاوره خرید مخزن آب پلی اتیلن در یزد، می‌توانید از شماره تماس 02635700 به طور مستقیم با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

Rate this post
به اشتراک بگذارید :
Telegram
WhatsApp
Eitaa
Soroush
Short Link
تیم تحریریه تهران پلیمر یارا

این تیم ، متشکل از نویسندگان باتجربه و متخصص در صنعت پلیمر است که به صورت تخصصی به نگارش مقالات و مطالب کاربردی در صنعت پلیمر و قالب گیری دورانی می پردازد. در مقالات خود سعی کردیم دانستنی های زیادی در خصوص انواع مخزن، منبع و وان های پلی اتیلن یا پلاستیکی آموزش دهیم.

0
نظرات خود را اینجا درج کنید
پرسش و پاسخ

مشاوره خرید

ارسال به سراسر کشور

10 سال گارانتی

15 سال خدمات پس از فروش

15 سال خدمات

تضمین بهترین کیفیت

  • مشاوره خرید

  • ارسال به سراسر کشور

  • 10 سال گارانتی

  • 15 سال خدمات پس از فروش

    15 سال خدمات

  • تضمین بهترین کیفیت

مخزن آب تهران پلیمر یارا