خرید مخزن آب پلی اتیلن در سیستان و بلوچستان (زاهدان)

نویسنده : پویا حیدرپور
بروز رسانی : دی 1402
خرید مخزن آب پلی اتیلن در استان سیستان و بلوچستان (زاهدان)

خرید مخزن آب پلی اتیلن در سیستان و بلوچستان (زاهدان)، روش خوبی برای ذخیره سازی آب مورد نیاز مردم این شهر است. این مخازن در حجم و ابعاد مختلف در صنایع مختلف کاربرد دارد. داشتن اطلاعات کافی، قبل از خرید مخزن در استان سیستان و بلوچستان نیاز هر مصرف کننده است. در این بخش، با انواع مخازن آب پلی اتیلن و پرکاربردترین آنها آشنا می‌شویم. همچنین نمایندگان خرید مخزن در شهر زاهدان را به شما معرفی می‌کنیم.

کوه مریخی

خرید مخزن آب زاهدان

مخزن آب پلاستیکی چیست؟

مخزن آب پلاستیکی یا پلی اتیلن، از جنس پلاستیک مقاوم است که در برابر شکنندگی و ضربه مقاومت بالایی دارد. جنس مواد پلاستیکی بکار رفته در این مخزن HDPE و از چگالی بالا است و این مخزن در زمان تولید، می‌تواند لایه‌های بیشتری هم داشته باشد. مخزن آب پلی اتیلن به صورت آنتی باکتریال تولید می‌شود و این خاصیت باعث عدم ورود باکتری و آلودگی به داخل آن می‌شود. این تانکرهای پلاستیکی علاوه بر آب، برای مواد شیمیایی و سیالات، مواد غذایی و دارویی و دیگر مواد نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و در سال‌های اخیر، تبدیل به جایگزینی مناسب برای مخازن فلزی شده است.

انواع مخزن آب پلی اتیلن

منبع‌های آب پلی اتیلن در اشکال و طرح‌های مختلفی ساخته می‌شوند و دلیل اصلی این موضوع نیز کاربرد آن در موقعیت‌های مختلف است. مخازن آب پلاستیکی در صنایع مختلف مانند کشاورزی، ساختمانی و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارد که در ادامه برخی از انواع آنها را معرفی می‌کنیم:

  • مخازن زیر زمینی
  • مخازن زمینی
  • مخازن هوایی
  • مخازن آسان‌رو
  • مخازن زیر پله
  • مخازن گازوئیل
  • مخازن زیتون
هیرمند

خشکسالی دریاچه هیرمند

وضعیت آب استان سیستان و بلوچستان

استان سیستان و بلوچستان تنها استان ایران است که با کشورهای افغانستان و پاکستان مرز یکسان و با دریای عمان ۳۰۰ کیلومتر مرز آبی دارد. استان سیستان و بلوچستان با مرکزیت زاهدان، یکی از استان‌های مناسب برای کشاورزی به حساب می‌آید و همینطور تاریخ و طبیعت در حال رشد و مرزهای بازرگانی و ترانزیتی، آن را به یک استان مهم در کشور تبدیل کرده است.
طبق گزارش خبرگزاری مهر، در چهار سال گذشته، استان سیستان و بلوچستان به طور جدی با معضل کم آبی روبرو شده است، به طوری که آمارها نشان از این می‌دهد که در ۳۰ سال گذشته، چنین سابغه‌ای از کمبود آب در این استان دیده نشده است. کارشناسان اقدامات فوری برای مدیریت منابع آبی شهر زاهدان کردند که برخی از شهرهایی مانند چابهار است.

خرید مخزن آب پلی اتیلن در سیستان و بلوچستان

مخازن آب یکی از راهکارهای مهم در زمینه آبرسانی به زمین‌های زراعی و مصارف آب شرب هستند و مخازن آب پلی اتیلن در استان سیستان و بلوچستان، می‌توانند راهکاری برای ذخیره‌سازی، مدیریت و مصرف آب باشند. برای مشاوره و خرید مخزن آب پلی اتیلن در سیستان و بلوچستان (زاهدان) می‌توانید با شماره تماس 02635700 تماس بگیرید و با نمایندگان شرکت تهران پلیمر یارا در استان سیستان و بلوچستان صحبت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
به اشتراک بگذارید :
Telegram
WhatsApp
Eitaa
Soroush
Short Link
تیم تحریریه تهران پلیمر یارا

این تیم ، متشکل از نویسندگان باتجربه و متخصص در صنعت پلیمر است که به صورت تخصصی به نگارش مقالات و مطالب کاربردی در صنعت پلیمر و قالب گیری دورانی می پردازد. در مقالات خود سعی کردیم دانستنی های زیادی در خصوص انواع مخزن، منبع و وان های پلی اتیلن یا پلاستیکی آموزش دهیم.

0
نظرات خود را اینجا درج کنید
پرسش و پاسخ

مشاوره خرید

ارسال به سراسر کشور

10 سال گارانتی

15 سال خدمات پس از فروش

15 سال خدمات

تضمین بهترین کیفیت

  • مشاوره خرید

  • ارسال به سراسر کشور

  • 10 سال گارانتی

  • 15 سال خدمات پس از فروش

    15 سال خدمات

  • تضمین بهترین کیفیت

مخزن آب تهران پلیمر یارا