خرید مخزن آب پلی اتیلن در اردبیل

نویسنده : پویا حیدرپور
بروز رسانی : دی 1402
خرید مخزن آب در شهر اردبیل

خرید مخزن آب پلی اتیلن در اردبیل نیاز به شناخت و دانش کافی نسبت به منبع‌های آب پلی اتیلن و آشنایی با انواع آنها دارد. در سال‌های گذشته تقاضای مردم برای خرید مخزن پلی اتیلن در اردبیل بسیار زیاد شده است. تانکرهای آب پلاستیکی در ابعاد و قیمت‌های مختلف تولید می‌شوند و طرح‌های مختلفی دارند که نسبت به موقعیت‌های مکانی مختلف، کاربرد متفاوتی هم دارند. این مخازن در زمینه‌های مختلف صنایع، کشاورزی، ساختمانی و موارد دیگر کاربرد دارد. در این بخش، درباره انواع مخازن پلی اتیلن صحبت کرده، ضمن اینکه بهترین مخزن آب پلی اتیلن برای استان اردبیل را معرفی می‌کنیم.

سرعین

خرید مخزن آب سرعین

مخزن آب پلاستیکی (پلی اتیلن) چیست؟

مخزن آب پلاستیکی پلی اتیلن از مواد پلاستیکی با چگالی بالا ساخته شده و بسیار مقاوم است. این مخازن دارای خاصیت آنتی باکتریال هستند و علاوه بر آب، قابلیت نگهداری غذا، مواد معدنی، مواد شیمیایی، مواد دارویی و سیالات را نیز دارند. در سال‌های گذشته، مخازن پلی اتیلن جایگزین مخازن فلزی و گالوانیزه شدند و در مصارف خانگی و صنایع مختلف کاربرد دارند.

انواع مخازن پلی اتیلن

مخزن‌های آب پلی اتیلن شامل انواع مختلفی از نظر شکل هندسی و ظاهر هستند. به طور مثال: مخازن عمودی، افقی، زیرپله، مکعبی و نیسانی و دیگر مواردی که هر کدام نسبت به موقعیت مکانی خاص خود استفاده می‌شوند. به طور مثال: مخزن زیر پله معمولا برای مصارف خانگی در ساختمان‌های مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مناسب برای طبقه اول راه پله ساخته شده است. اما این مخازن کاربردهای مختلفی در صنایع دارند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

  • مخازن زیر زمینی
  • مخازن زمینی
  • مخازن هوایی
  • مخازن آسان‌رو
  • مخازن زیر پله
  • مخازن گازوئیل
  • مخازن زیتون

کمبود آب در اردبیل

استان اردبیل، یکی از کلانشهرهای ایران در شمال غربی است که پس از اسلام مرکز آذربایجان بوده است. این استان از شهرهای سرد ایران به حساب می‌آید و جاذبه‌های طبیعی زیادی دارد. در سال گذشته، بارش کم باران در این استان، باعث به صدا درآمدن زنگ خطری برای بی آبی در این شهر شد. طبق گزارش فرارو در حال حاضر ۷۰٪ مخازن سدهای اردبیل خالی است.

بر اساس گزارش تسنیم، ۷۰٪ آب شرب استان آذربایجان از سد بایجی و ۳۰ درصد مابقی نیز از چاه‌های عمیق در دشت اردبیل تامین می‌شود. مدیر عامل آب منطقه‌ای اردبیل کمبود آب را یک خطر جدی یادآور شد و نگرانی خود را نسبت به آینده‌ی منابع آب استان اردبیل اعلام کرد.

دشت مغان

خشکسالی دشت مغان اردبیل

بهترین مخزن آب در اردبیل

یکی از کسب و کارهای پربازدید در استان اردبیل کارخانجات و تولیدات صنایع دستی هستند. این مجموعه‌ها، نیاز به تامین آب مکفی برای تولیدات خود دارند و به همین جهت استفاده می‌توان مخازن با حجم زیاد را به آنها پیشنهاد داد. مخازن عمودی، از جمله تانکرهای پلاستیکی آب هستند که برای شهر اردبیل مناسب در نظر گرفته می‌شوند.

خرید مخزن آب در اردبیل

برای خرید مخزن در اردبیل، راهنمایی و مشاوره‌های قبل از خرید، لازم است. شرکت تهران پلیمر یارا، آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان خرید مخزن پلی اتیلن در شهر اردبیل است و همینطور نمایندگی‌های این شرکت در استان اردبیل، آماده ارسال محصولات و ارائه خدمات در این استان هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخازن آب پلی اتیلن با شماره تماس 02635700 تماس بگیرید.

Rate this post
به اشتراک بگذارید :
Telegram
WhatsApp
Eitaa
Soroush
Short Link
تیم تحریریه تهران پلیمر یارا

این تیم ، متشکل از نویسندگان باتجربه و متخصص در صنعت پلیمر است که به صورت تخصصی به نگارش مقالات و مطالب کاربردی در صنعت پلیمر و قالب گیری دورانی می پردازد. در مقالات خود سعی کردیم دانستنی های زیادی در خصوص انواع مخزن، منبع و وان های پلی اتیلن یا پلاستیکی آموزش دهیم.

0
نظرات خود را اینجا درج کنید
پرسش و پاسخ

مشاوره خرید

ارسال به سراسر کشور

10 سال گارانتی

15 سال خدمات پس از فروش

15 سال خدمات

تضمین بهترین کیفیت

  • مشاوره خرید

  • ارسال به سراسر کشور

  • 10 سال گارانتی

  • 15 سال خدمات پس از فروش

    15 سال خدمات

  • تضمین بهترین کیفیت

مخزن آب تهران پلیمر یارا