خرید مخزن آب پلی اتیلن در هرمزگان (بندرعباس)

نویسنده : پویا حیدرپور
بروز رسانی : دی 1402
خرید مخزن آب پلی اتیلن در استان بندرعباس

اگر قصد خرید مخزن آب پلی اتیلن در هرمزگان (بندرعباس) را داشته باشید، باید با انواع این مخازن و تعریف آن آشنا شوید. در این قسمت، با مخازن آب پلی اتیلن و انواع آن آشنا شده و درباره استفاده آن در شهر هرمزگان (بندرعباس) صحبت می‌کنیم. همینطور روش‌های ارتباطی ما برای کسب مشاوره برای خرید مخازن پلی اتیلن در این شهر را میشناسیم.

تنگه چاهکوه

خرید مخزن آب بندرعباس

مخزن آب پلاستیکی چیست؟

مخازن آب پلاستیکی (تانکرهای آب پلاستیکی)، مخازنی برای حفظ و ذخیره‌سازی آب شرب است که برای کنترل و مدیریت مصرف آب، کاربرد زیادی دارد. این مخازن دارای مقاومت بالایی هستند و علاوه بر آب، مواد غذایی و مواد شیمیایی را هم در خود ذخیره می‌کنند.

مخازن آب پلی اتیلن، علاوه بر ذخیره سازی، کاربردهای دیگری مانند جابجایی و حمل آب را نیز دارند. این مخازن در انواع مختلفی دارند و در طرح و اندازه‌های تولید می‌شوند، ضمن اینکه طراحی آنها مناسب با مکان‌ها و صنایع مختلف، انجام شده است.

انواع مخازن آب پلی اتیلن

مخازن آب پلی اتیلن برای مصارف مختلف با ویژگی‌های متفاوت تولید می‌شوند. ذخیره‌سازی آب شرب، آب کشاورزی و موارد صنعتی در شکل و طرح مخازن تاثیر می‌گذارد. مخازن آب پلی اتیلن می‌تواند برای مصارف خانگی با حجم کوچک و برای نیازهای صنعتی با حجم بزرگ طراحی شود. در ادامه، برخی از انواع مخازن آب پلی اتیلن را معرفی می‌کنیم.

  • مخازن زیر زمینی
  • مخازن زمینی
  • مخازن هوایی
  • مخازن آسان‌رو
  • مخازن زیر پله
  • مخازن گازوئیل
  • مخازن زیتون

مدیریت کم آبی در هرمزگان و بندرعباس

بندرعباس و هرمزگان، امروزه یکی از کلانشهرهای ایران و همینطور یکی از مراکز مهم فعالیت تجاری و اقتصادی است. از جمله بسیاری از پالایشگاه‌ها و بنادر مهم ایران، در این شهر بنا نهاده شده. از جمله فعالیت‌های مردم هرمزگان، کشاورزی و ماهی‌گیری بوده و در زمینه حمل و نقل دریایی، با جزایر کیش، قشم، هرمز و امارات عربی ارتباط دارد.

تانکرهای آب پلاستیکی در هرمزگان (بندرعباس)، یک روش عالی برای استفاده بهتر از آب است. در سال گذشته فعالیت‌های زیادی در زمینه آبرسانی در این استان انجام شد و بنا به گزارش خبرگزاری ایسنا ، عملیات انتقال ۱۰۰ هزار متر مکعبی آب‌شیرین این استان به پایان رسیده و به زودی وضعیت آب بندرعباس عادی می‌شود. اما مدیریت منابع آب این استان، برای جلوگیری از بحران آب که در طول سال‌های گذشته، وضعیت آب شرب هرمزگان (بندرعباس) را تحت تاثیر قرار داده، اعلام هشدار کرده بود. داشتن مخزن آب پلی‌اتیلن در هرمزگان (بندرعباس) روش مناسبی است که برای جلوگیری از این بحران و مدیریت معضل کم‌آبی در آینده دور یا نزدیک، می‌تواند به حفظ منابع آبی این استان کمک کند.

بادیه

خشکسالی بادیه‌های هرمزگان

دلیل استفاده از مخازن آب پلی اتیلن در بندرعباس (هرمزگان)

مخازن آب پلی اتیلن در هرمزگان (بندرعباس)، می‌توانند راهکار مناسبی برای ذخیره‌سازی منابع آب در این شهر باشد. استان هرمزگان از نظر اقلیم، نیمه‌بیابانی و دارای مناطق گرم و خشک است. در برخی از روزهای تابستان دمای هوا در این استان به ۵۲ درجه سانتی گراد هم می‌رسد. معمولا این گرمای هوا تا ۹ ماه دوام دارد و در ۳ ماه بارانی نیز، شاهد توده‌های هوای خنک هستیم که بارندگی اغلب به صورت رگبار و سیلاب انجام می‌شود.

جلوگیری از توده‌های سیلاب‌ها و ذخیره‌سازی آب باران در فصل سرما از ویژگی‌هایی است که با داشتن منبع آب پلاستیکی (پلی اتیلن)، بدست می‌آید. این مخازن قابلیت مدیریت آب‌های جاری برای کنترل مصرف آب برای مردم فراهم کرده و دسترسی به آب شرب در زمان قطعی آب را برای مواجهه با قطعی آب راحت می‌کند.

تانکر پلاستیکی مناسب برای هرمزگان (بندرعباس)

همانطور که گفتیم، یکی از فعالیت‌های اقتصادی مرسوم در هرمزگان و بندرعباس، صیادی و ماهیگیری است. مخزن مکعبی، گزینه مناسبی برای تعبیه شدن در کشتی و قایق است. این مخزن می‌تواند برای کاربردهای مختلف انتخاب شود. به طور مثال: مخازن آنتی باکتریال پلی اتیلن با قابلیت فود گرید، قابلیت نگهداری مواد غذایی را ایجاد می‌کند. این مخازن به طور اختصاصی توسط گروه کارخانجات شرکت تهران پلیمر یارا تولید و به فروش می‌رسد.

خرید مخزن آب در شهر هرمزگان (بندرعباس) و معرفی نمایندگی‌های شهر هرمزگان (بندرعباس)

اطلاعات تماس نمایندگی‌های شهر هرمزگان و بندرعباس در جدول زیر برای شما قرار داده شده، ضمن اینکه در صورت وجود هرگونه سوال و مشاوره در مورد خرید مخزن آب پلی اتیلن، با شماره 02635700 در تماس باشید.

Rate this post
به اشتراک بگذارید :
Telegram
WhatsApp
Eitaa
Soroush
Short Link
تیم تحریریه تهران پلیمر یارا

این تیم ، متشکل از نویسندگان باتجربه و متخصص در صنعت پلیمر است که به صورت تخصصی به نگارش مقالات و مطالب کاربردی در صنعت پلیمر و قالب گیری دورانی می پردازد. در مقالات خود سعی کردیم دانستنی های زیادی در خصوص انواع مخزن، منبع و وان های پلی اتیلن یا پلاستیکی آموزش دهیم.

0
نظرات خود را اینجا درج کنید
پرسش و پاسخ

مشاوره خرید

ارسال به سراسر کشور

10 سال گارانتی

15 سال خدمات پس از فروش

15 سال خدمات

تضمین بهترین کیفیت

  • مشاوره خرید

  • ارسال به سراسر کشور

  • 10 سال گارانتی

  • 15 سال خدمات پس از فروش

    15 سال خدمات

  • تضمین بهترین کیفیت

مخزن آب تهران پلیمر یارا