خرید مخزن آب پلی اتیلن در مشهد (خراسان رضوی)

نویسنده : پویا حیدرپور
بروز رسانی : دی 1402
خرید مخزن آب پلی اتیلن در استان خراسان رضوی

اگر قصد خرید مخزن در مشهد را دارید، آگاهی پیدا کردن از قیمت مخزن در مشهد کافی نیست. بدین منظور باید با انواع منبع های آب و همینطور تانکرهای آب از جنس پلی اتیلن آشنا شوید. در این بخش، به تعریف مخزن آب پلی اتیلن (پلاستیکی) می پردازیم و انواع آنها را از نظر حجم و اندازه و همینطور کاربرد  آن در صنایع مختلف، صحبت می کنیم. همچنین نمایندگان شهر مشهد را معرفی می کنیم.

شاندیز

خرید مخزن آب مشهد

مخزن آب پلی اتیلن چیست؟

مخزن یا تانکر آب پلی اتیلن، برای ذخیره سازی آب آشامیدنی و یا مواد غذایی و شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. این مخازن از جنس پلاستیک درجه یک یا همان پلی اتیلن ساخته شده و قابلیت حمل و نقل دارند. ابعاد و اندازه های مختلف این منبع های آب، باعث شده تا در صنایع مختلف کاربرد داشته باشند. به طور مثال استفاده در صنعت کشاورزی و زمین های زراعی یا استفاده عموم از آب آشامدنی، ساختمان ها و بسیاری موارد دیگر بسیار رایج هستند. از دیگر ویژگی های مخزن آب پلی اتیلن، آنتی باکتریال بودن آن است که از آلوده شدنِ محتویات داخل مخزن جلوگیری می کند.

انواع مخازن پلی اتیلن

مخازن یا تانکرهای آب پلی اتیلن شامل انواع مختلفی هستند که در طرح و اندازه و همینطور حجم آب درون آنها، متفاوت هستند. این مخازن در اندازه های مختلف تولید شده و نسبت به موقعیت مکانی مورد نظر، می توانند شکل و طرح متفاوتی داشته باشد. به طور مثال مخازن زیر زمینی برای تعبیه شدن در داخل زمین به کار می روند، یا مخازن زیر پله، مناسب برای ساختمان ها و آپارتمان ها هستند. این مخازن به دلیل اینکه فضای کمتری را اشغال کنند، طراحی های مختلفی دارند و مناسب برای مکان مورد نظر تولید می شوند. از دیگر موارد می توان به مخزن هوایی اشاره داشت که در بالای ساختمان قرار می گیرد. این مخازن کاربردهای مختلفی دارند و در صنایع مختلف استفاده می شوند. در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • مخزن زیر زمینی
  • مخزن هوایی
  • مخزن زیر پله
  • مخزن عمودی
  • مخزن افقی
  • مخزن مکعبی
  • مخزن قیفی

خرید مخزن در مشهد

مشهد یکی از شهرهای بزرگ ایران در شمال شرقی این کشور و دارای ۱۳ منطقه و مساحت ۳۵۱ کیلومتر مربع است. طبق آمار، این شهر تا سال ۱۳۹۵ جمعیتی حدود ۳ میلیون نفر داشته و یک فرودگاه بین المللی، ایستگاه راه آهن و حرم زیارتی را در خود جای داده است. آب و هوای این شهر، زمستان های سرد و مرطوب و تابستان های گرم و خشک دارد و در فصول مختلف سال متغیر است. طبق گزارش ایسنا، تابستان خشک، باعث شده تا مشهد با کمبود آب در هر ۴۰۰۰ لیتر بر ثانیه روبرو شود. در مرداد ماه ۱۴۰۲، یازده راهکار مختلف برای روبرویی با کمبود آب در این کلان‌شهر بیان شد که راه اندازی یک مخزن شهری یکی از این روش ها به حساب می آید.

گناباد

خرید مخزن آب گناباد

خرید مخزن آب در شهر مشهد از جمله مواردی است که به جلوگیری از مصرف بی رویه و کنترل آب در این شهر کمک می کند. بنا بر گفته مدیر عامل آبفای مشهد، سرانه مصرف آب در کلان‌شهر برای هر شهروند معادل ۱۹۰ لیتر و سرانه مصرف خانگی در این شهر حدود ۱۲۰ لیتر در روز است. نصب تانکرهای پلاستیکی از جنس پلی اتیلن در ساختمان ها و زمین های زراعی شهر مشهد باعث ذخیره سازی آب تا میزان قابل توجه برای مردم و کشاورزان می شود. ضمن اینکه منبع های آب پلی اتیلن در صنایع مختلف دیگر نیز کاربرد دارد.

بهترین مخزن آب در شهر مشهد چیست؟

برای انتخاب مخزن مناسب باید مکان و استفاده مورد نظر از منبع آب را مشخص کنید. به طور مثال مخزن زیر پله برای ساختمان است و برای استفاده در باغ مناسب نیست. انتخاب مخزن مناسب در شهر مشهد، بسته به استفاده و نوع مخزن، می تواند متفاوت باشد. نمایندگان تهران پلیمر یارا در شهر مشهد، آماده ارائه مشاوره و اطلاعات لازم برای خرید مخزن در مشهد هستند. ضمن اینکه می توانید برای مشاهده حضوری مخزن از نزدیک و آشنایی با انواع مختلف این محصولات، با نمایندگان شرکت تهران پلیمر یارا در شهر مشهد در تماس باشد. 02635700. ضمنا در صفحه خرید مخزن پلی اتیلن می توانید خرید خود را به صورت آنلاین هم انجام دهید

Rate this post
به اشتراک بگذارید :
Telegram
WhatsApp
Eitaa
Soroush
Short Link
تیم تحریریه تهران پلیمر یارا

این تیم ، متشکل از نویسندگان باتجربه و متخصص در صنعت پلیمر است که به صورت تخصصی به نگارش مقالات و مطالب کاربردی در صنعت پلیمر و قالب گیری دورانی می پردازد. در مقالات خود سعی کردیم دانستنی های زیادی در خصوص انواع مخزن، منبع و وان های پلی اتیلن یا پلاستیکی آموزش دهیم.

0
نظرات خود را اینجا درج کنید
پرسش و پاسخ

مشاوره خرید

ارسال به سراسر کشور

10 سال گارانتی

15 سال خدمات پس از فروش

15 سال خدمات

تضمین بهترین کیفیت

  • مشاوره خرید

  • ارسال به سراسر کشور

  • 10 سال گارانتی

  • 15 سال خدمات پس از فروش

    15 سال خدمات

  • تضمین بهترین کیفیت

مخزن آب تهران پلیمر یارا